Jamba-slampa

Alltså, detta hat jag odlat upp gentemot detta helvetiska satans mobilpåhitt! Man kan för en osenlig summa pengar köpa skit till mobilen som du ändå bara får ha i 2 veckor typ. Jag kom ihåg när man precis fått sin första mobil, då var ringsignaler och spel skitskoj! Har inte mobilkåtheten minskat en aning iaf? Jag vill inte ha nån dålig amerikansk hiphop-skit-låt på mobilen, jag vill itne ha ett mobildisco som gör dig till partykung, jag vill inte ha en inställningen så jag på låtsas kan se igenom folks kläder, jag vill inte ha porrfilmer till mobilen. Allt detta för enbart 50 kr/månad!

Människor som går på sån jambaskit borde få nackskott!

På MTV är varannan reklam mobilreklam för sån jävla skit! Jag har till och med börjat uppskatta vanish-reklamen och tycker det är något av det mest intressanta när dte kommer till reklamer. Då har det gått långt, då reklamer dubbade från tyska till svenska förpestar teven.
Jag förstår varför teven kallas för dumburk. Det är fan inte mycket intelligent på teve nu för tiden.

Åh längtar tills imon, då blir det buss till Gbg och träffa familjen, polarna och alla andra i några dagar. Shoppa med mamma på måndag och grilla asgod mat hela helgen gratis!

Dagens bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0