B-trail

Ibland vet man inte vad man ska tro och hur man ska reagera. Vem talar egentligen sanning och vem ljuger? Eller övereagerar jag bara?

Istället för att skriva i gåtor tänker jag beskriva en rolig midsommar i Halmstad. Började vid 13 med att Emma och Emma lagar mat, jag och Therese ställer upp bord. Sen blir dte fler och fler bord och partytält på Bolmens gräsplan. käkar jättegod lax, färskpotatis och tårta till efterätt. Snapsade lite och sjöng lite. Sen satt vi där under partytältet och festade som bara den:) Svinskoj(åtta utropstecken). Jonas kom på besök och vi drog hem och sov vid 1 typ. 
(Bilder kommer senare)

Hoppas alla hade en trevligt midsommar! Nu börjar listan til fördelsedagsfesten den 19 att arta sig. Halmstadbor och göteborgare är välkomna. Ska nog starta ett event på facebook så folk kan bli inbjudna.

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Frida

tjo! =)

jag tycker inte du ska lägga upp på facebook att du ska ha fest, ingen bra ide =/

Hoppas du hade en toppen midsommar, väntar på bilderna =)



Pusshaaaj

2008-06-21 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0