Ta tag i det du ska!

Nu får jag börja skälla på mig själv. Självömkans dagar är över, inget mer tycka-synd-om-sig-själv-för-att-man-måste-skriva-om-två-uppsatser-bölande!! Blir att skriva Aspelinhemtentan idag och imorgon och söndag Erich Fromm-uppgiften. Ska även betala räkningar och handla mat. Ser fram emot Johans 23års/sen inflyttningsfest  ikväll.

Så fort den ena uppgiften är klar kommer allt kännas lite lättare. Då kanske lärarna kan få yummen ur röven och registrera mina delkursen som är avklarade! *Gaaah*

Annars är det lite nytt som hänt:
1. Kommer börja umgås mer med lite folk i klassen eftersom man ska ha nollningsmöten och styrelsemöten snart. Skriva sångerna till nollningen blir askul. Blir lite middag, vin och textskrivande hos någon. Stabhelgen kommer bli skitskoj också.

2. Folk kom ihåg min namnsdag! Det händer inte ofta men jag fick 100 kr av farmor på posten och en jättegullig ljudfil av mamma, pappa smsa grattis och hör och häpna! Min bror ringde och sa grattis!! :D Det trodde jag minsann aldrig.

3. På torsdag ska Jonas och jag ha roadtrip typ:) Iaf en liten sväng, han kör till Halmdtad, hämtar upp mig och sen får vi se vilken väg vi tar hem:P Sjukt glad för hans skull att han tagit körkort, för min skull åxå faktiskt :P

4. Jag har nog äntligen bestämt mig (observera NOG...) för att jag inte behöver någon pojkvän för tillfället. Jag vill inte ens ha någon. Trivs rätt bra med att vara singel. Skulle itne ha tid ändå, har ju knappt tid att träffa mina gamla vänner längre (deeply sorry...)

Anyway absolut finaste låten just nu: Masamichi Amano - Best friends (Menylåten till BR2) Me love!

Dagens bild

image88

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0