Surt, sa flickan!

Jao, det första jag ser när jag kommer tillbaka till Halmstad är att min cykel blivit stulen. Vilket jag iofs kanske får skylla på mig själv. Glömmer man ställa in cykeln i förrådet innan man e borta i tre veckor så e man ganska korkad... Men men, det suger en aning iaf. Hade dock punktering, och fastlåst i trappräcket och i bakhjulet. Så slarvig e jag inte!

Annars ser jag fram emot den 1 februari! Min dröm ska äntligen gå i uppfyllelse (en av dem iaf). Jag har längtat, önskat och viljat och nu ska det äntligen ske! Jag ska se KoRn live i Skandinavium. Blir ett krogbesök med Jimsan först och sen konserten! OH, VI SKA HA SÅ SJUKT SKOJ! Han har iofs sett KoRn 4 ggr innan men jag ska iaf ha skitskoj:P

A-uppsatsen är inlämnad, pluggade till halv 6 på morgonen men det gick:) Sen hur resultatet blev är en fråga jag inte vill ha svar på. 11:e jan blir det iaf eximination och som tur är opponerar Alex, Björn och Gustav. Inte lika jobbigt då^^

Fixat till datorn nu så den e redo för att användas. Ultrastar med 450 låtar, 9000 mp3or, Unreal Tournament 2003, Heroes 3 Armageddon´s Blade, Stepmania, nerladdningen e uppe i 1,3 Mb/s och det e sjukt skitigt på min diskbänk så jag precis!!! Diska nu!

Dagens bild
image83image84image85
Brutalt vackert^^ Moahah Haw haw haw!

Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0