My lullaby

Jepp, idag hittade Erica ännu en låt hon kallar för världens bästa/skönaste låt. Detta är defninitvt en på topp tio:) Namn: Electronic Elation - Oceans of time

Hell yeah! Acidplanet.com var en mycket god idé!

Imon e d redovisning och jag är itne alls nervös... Inte alls...  Okej då! Lite kanske!!

Fan va trist inlägg, vette fan om jag ens orkar vänta de 2 sekunderna det tar att publicera det. Nu tog det iofs mer än två sekunder att skriva den meningen så jag antar att det är nödvändigt nu. Fan nu blir det mer och mer nödvändigt ju längre jag skriver. 

Fuck it, jag e irriterad på folk som inte fattar vad man menar.
(dagens bild inställd p.g.a brist på fantasi)

Hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojoj vad mycket du fick ur dig i det inlägget :P. Hoppas allt är bra med dig vännen! :D

2008-01-11 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0