Ett gott nytt år?

Ja, det är frågan? Kommer det bli ett år man vill komma ihåg? Tänkte först skriva min traditionella årskrönika men jag har inte riktig orken som behövs för det. 2007 har varit ett ganska bra år, händelserikt iaf:) Började året med att vara arbetslös i januari. Förhållandet med Robban gick bra och jag var la lite av ett vrak vissa tillfällen dock. Började i thaiboxning med Frida, Robban och Daniel. Det var sjukt bra träning och skoj. Fick jobb i februari på ISS städföretaget, städade toltorpsskolan varje morgon mellan 06.00 och 09.00. Trivdes med jobbet och blev senare på våren flyttad till jouren och fick hoppa in på bl.a ABB, Spedition logistics och annat. Sommaren kom och riksbanken fick mig på besök varje morgon till eftermiddag:) Bra betalt och trevliga asrbetskamrater.

Juli månad var en händelserik och jobbig månad. 10 juli blir man dumpad efter 8 månader, 12 juli fick man intagningsbeskedet att jag kommit in på socialpsykologi i Halmstad. Tackar självklart ja direkt. 17 juli fyllde man år men hade en sjukt tråkig och hemsk födelsedag. Firade inte med någon och var deppigare än jesus pga kärleksskiten. 28 juli var det dags för födelsedagsfest och en snabb visit till Halmtad för att titta på lägenhet som jag dessutom fick skriva kontrakt på med en gång. Åkte hem snabbt och hade årets bästa fest:)

I augusti började nollningen i halmstad med sjukt mycket skojiga aktiviteter och intressanta händelser. Erica levde singellivet under den veckan och sedan började allvaret med pluggande och inflytt i lägenheten 1 september. Bodde 3 vecor hos sillan och adam vilket var sjukt skoj:)

Har nu gått en termin på socialpsykologi och trivs som fisken utan cykel. Julen var mysig hemma med familjen, ett extrajobbtillfälle på Buddha Bar på juldagen och en hel del utekvällar med Elin vilket var underbart skoj:D nyår blev lyckat och idag e jag tröttare än jesus och sitter här och ska snart få träffa Linda igen. Ska bli jätteskoj:) Imon blir det att åka tillbaka till H-stad och få börja leva sitt egna liv igen. Ska bli väldigt gött. lämna vissa problem i Gbg som man glömmer väldigt lätt i H-stad.

Nu återstår att se hur 2008 kommer bli... Jag ser fram emot ett nytt år med nya händelser. Förhoppningsvis kan det gå bättre än förra.
Hur definierar man känslor för någon?


Dagens bild
image82

Tänker på dig Frida! Saknar dig. dags att komma hem snart och visa din bränna:D

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haaj gumma! jag saknar dig ocksa. men nu ar det inte langt kvar till jag kommer hem :) inte ans tva veckor :)

att tilllagga ar att jag inte har nagon branna. solen vill inte visa sig och nu ligger andya sjuk pa rummet :(

vi hores pa facebook eller msn nagon gang kanske inna jag kommer hem :)
pusshaaaj!

2008-01-04 @ 07:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0