Bristfällig personal

För att tala fint språk är detta förklaringen på hur gögskolan i halmstad sköter sig.

Har gått en hel termin och lämnat in alla uppgifter men itne fått tillbaka någonting från delkurs 2, 3 och 4. På min sida står det att jag har 0,0 poäng avklarat. Vilket betyder att jag kan inte få CSN-pengar denna termin för att hög-fucking-fittskolan inte har registrerat mina resultat eller ens fått mina hemtentor! Gaah håller på att skrika och gråta av irritation och stress. Blir dessutom återbetalningsskyldig till CSN om jag itne kan bevisa att jag har tjänat de poäng som behövs.

Imon blir det att prata med varenda lärare och ansvarig på programmet och ska fanimej inte gå därifrån innan jag får ett svar! Sen blir det att springa av sig all irritation på gymmet med Sillan. Sen blir det att supa skallen av sig och troligen bli aningen aggressiv på skolledningens sjuka sätt att ta hand om sina elever. De kunde la frågat mig efter att jag missat 4 inlämningar varför jag inte lämnat in något?

Om jag inte får mina poäng registrerade händer följande:
1. Jag får inte vara registrerad som student på Halmstads högskola vårterminen 08
2. Inga studiemedel från CSN
3. Återbetalningsskyldig till CSN för en hel termin med en gång
4. Har inte bo kvar i lägenheten


Gaaah!!!

Hejsvejs skitstövlar!

Kommentarer
Postat av: Robban

*kramar om*

Det löser sig gumman, om du har gjort allt du ska så får det inte gå till så här! Det kommer bli fint.

2008-01-18 @ 09:48:55
URL: http://crazyrobban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0