Vilka dagar det varit!

för det första, nollningsplaneringen är i full gång, har idag enbart kopierat papper efter papper i 1,5 timmar. efter sjukt mycket försök gick det iaf. Sen var det att ta bort ettiketter från ölflaskor och klistra fast nya ettiketter på dem. Detta satt vi med i 2 timmar. Sen hade man ju bokat tvätt-tid. Jag kommer hem och är redan 10 min sen på min tid. Då har en kille precis slängt in sin tvätt i maskinen och jag börjar lite bitskt fråga om han bokat tid (aningen sarkastiskt). Jag börjar skälla och ska ju självklart gå ut och visa honom på bokningstavlan med stoltheten i behåll. Jag gick därifrån med stoltheten i en säck bakom mig... Jag hade självklart bokat fel dag, nämligen imorgon då jag absolut inte kan tvätta. Så nu måste jag tvätta kl. halv 8 till 10 ikväll. Orkaaar iiinteee...!
Vilka givande dagar, ettikett-klistring och kopiering...

Imon böjar nollningen, upp kl halv 7 varje morgon i 10 dagar.  Hur ska jag klara det? Men det blir säkert skoj iaf=)
Blir nog dåligt med bloggande närmaste 10 dagarna men ska försöka hålla er uppdaterade av vad som händer under nollningen=)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0