Sommaren är över

Under tiden potatisgratängen står i ugnen täntke jag skriva lite om vilken underbar sommar jag haft. Det är trots allt den sista dagen på sommarlovet idag. Nollningen är över, finally! Blev intensiva 10 dagar men avslutning med finsittniong och shottande i mängder^^
Detta har varit den absolut bästa sommaren någonsin. Att spendera sommaren i halmstad med de människor som bor här är det roligaste man kan göra:)
Detta har hänt:
- Åkte till Tyskland med Therese, Emma och Emma. Blev mycket alkohol köpt.
- Flyttade till Nyhem från Åttingsstigen.
- Båstad under tennisveckan fick besök av ett gäng glada SPP och MKV-tjejer
- haft en jätterolig födelsedagsfest
- Ätit sushi och skaldjurstallrik på Bettans med Emma, Louie, Klara, Lina och Malin. Första gången man åt sushi. Gick la sådär men skoj hade vi iaf.
- Sjungit karaoke på Fox and Anchor två torsdagar. Sjukt skoj att sjunga "The lions sleeps tonight" med en promillehalt över 2.0.
- Blivit bjuden på middagar i Haverdal
- Blivit stamgäst på Bulls.
- haft jättesköna soldagar på Tylösand
- Seglat på västkusten
- Varit straffmästare under nollningen. Jag var den tuffaste med hockey-hjälmen och systemetpåse-lila overall

Det var lite av allt som hänt. Är bara så glad att det jag sagt att jag skulle göra i sommar haf jag gjort=)
Fått en ny telefon ny btw, så samma nummer som innan.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0