Sång, sushi och mobilhelvete

I torsdags var det dags för sången när kareaoken på Mårtensson satt igång. Blev ltie schlager sjugna då det var en underbar girls night out:=) Kvällen slutade dock inte lika bra som den börjat. Denna gången var jag så trött på det så det blev, hör och häpna, en kopp te i fåtöljen när jag kom hem. Sjukt lugnande. Vaknade med baksmälla 2008 dagen efter (fredag) och försökte ladda upp till att dra till Malin och sedan till bettans och äta sushi för första gången i mitt liv. Det var dy...öh, gott! Hade lite svårt för konsistensen men det sköljde man bara ner med det sjukt trevliga sällaskapet av Klara, Emma, Lina, Louie och Malin. Prata, dricka vin, äta skaldjur och sushi och dessutom se en kändis. jag hävdar att det är reseledaren från sällskapsresan på Mallorca men det var tydligen Klasse Möllberg, 50 % av trasan och banane sågs på Bettans! Tufft ju...
Ajja, sen blev Mårtensson och det var la lite skoj. förutom att jag tappade min telefon så nu vette fan var den är. Dessutom är den avstängd så man kan itne ringa till din och försöka höra var den är. Troligen dom där jävla småglinen från Norrköping (jävla brunsås...) som satt å kallade mig för emo och skulle slå mig på arga leken men alla misslyckades. Sen blev jag kallad för Kicker åxå... Tackar så hjärtligt, ass-faces!

Jag har dessutom tagit ut alla min extensions nu. Känns otroligt skönt, kan kamma, tvätta och göra vad jag vill med håret. Får bli utan extensions ett tag nu.

Dagens bild
(utebliven p.g.a utvecklingstörda småtjuvar)

Om nu inte norrköpingskillarna tog mobilen så ber jag om ursäkt om jag pekat ut någon. Anyway, ni suger iaf dock så skit samma.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0