Men jag älskar ju min lägenhet!

Blev uppringd i morse av HFAB som frågade om röran med räkningen och beskitningen. Jag som knappt har någon röst idag försöker få fram att jag itne fått post till hyresgästen som bodde här innan mig. Sedan ska tydligen lägenheten målas om vilket jag absolut inte inte inte vill. Jag älskar min lägenhet med den mörka fondväggen och mörka gräddvita väggar. Vill itne ha sterilt sjukhus-vitt så det svider i ögonen när man vaknar på morgonen. Måste dessutom flytta bort alla mina möbler då, vart ska jag ställa dom då? Gaaah. vill inte!

Anyway, hade nollningsplanering igår med töserna. Kom fram till en hel del bra grejer. Nu har man lite koll på allting iaf=)
Ikväll blir det sykväll med Emma.

Dagens hatobjekt: Amerikanska barn som sjunger julsånger och är bara såååå charmiga! Spyr på skitungarna...

Dagens bild

Min fina fondvägg! Du kommer bli saknad om du försvinner
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0