Hugg av mig fötterna!

Är så sjukt trött på att stå upp och att gå nu så d e sjukt. Varje dag, från kl. halv 8 till ca 04.00 varje dag är det full rulle med nollningen. Dessa påfrestande nollor (absolut inte alla nollor) som testar ens humör nåt vansinnigt. Och att behöva straffa nollorna för saker man annars aldrig skulle kunna inbilla sig att man skulle göra. Vi gör nattbesök hos nollor kl 2 på natten där man tvingar dem att lässa sig på marken och ha simskola, laga nudlar med äppelmos och matolja (som kulturkungen äter upp...), har på oss overaller och en jävla hockey-hjälm och silbrillor dygnet runt och en sjal för ansiktet. Helt jävla slut av allt planerande, skrikande (shit rösten börjar svika en nu) och att enbart äta ett mål om dagen och aknske en eller två korvar på kvällen. Trots allt detta jobbiga så är det ändå sjukt roligt. Ångrar inte en sekund att jag valde att vara med i nollningen. Rätt gött att vara nästintill helt utan alkohol i 10 dagar.

Mina fötter gör jätteont!
Jag skulle kunna skriva mer nu men orkar verkligen inte nu.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0