Hjärtsvikt

Om jag kunde skulle jag gå till läkaren och se om han kan hitta något jävla botemedel men tror inte att det finns. Mitt hjärta är helt jävla outtänkt. Vad gör man när man inte är säker på en enda relation man har? Allt känns så ytligt, så falskt. Självklart älskar jag mina vänner men får känslan att någonting är fel, att de är arga eller irriterade på mig. Och relationerna vad gäller det mer känslomässiga vette fan hur det går eller vad som händer. Jag lyder folks råd att vänta tills han hör av sig men det är lättare sagt än gjort. Är i stadiet där ingen vet vad som komma skall. Ska man ta upp det med honom eller ska man bara hålla käft och låta tiden ha sin gång?

Alla relationer verkar ostabila. Hela jag är ostabil. Vill ha något stabilt nu.

Ajja ska snart iväg och träffa Frida och Alex och hitta på nåt.
"Huvudsaken är att man mår bra"

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0