"Fått gratis fyller i baren, näee"

Hade en av de roligaste kvällarna igår, kareoke på Mårtensson med Emma och Lina. Jag fick iaf två låtar sjungna och tror jag gjorde det rätt okej, Lina och Emma applåderade iaf^^ Sen kom Frida och Alex och lyste upp kvällen:) Fick drinkar, öl och massa skoj, hela kvällen, sen till Valentine (man borde nästan skämmas över att faktiskt sitta på valentine en torsdagskväll) där det blev med gratis drinkar och cider. I like it a lot^^

Idag ska man till falkenberg och chilla lite över dagen och ikväll blir det en skön och lugn hemma kväll tror jag. Har laddat ner My little eye som jag såg för jätte längesen. KOmmer barta ihåg att den var läskig som fan så får se hur det går:P

Annars så tror jag att jag sumpat det. Vet inte varför men jag känner det på mig...

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0