Det eviga mysteriet

Igår fick man höra den gamla repliken: "Men vi kan vara kompisar istället." Visst älskar man den kommentaren, tjejer? Det underliga är att vi enbart var kompisar innan det också så vad är ändrat?
Detta leder mig till själva mysteriet som jag bara itne förstår mig på, varför tror killar alltid att tjejen vill ha allt så seriöst så fort? Bara för att man skickar ett sms till en kille och frågar "vad gör du?" läser de flesta killar egentligen i smset :
"vad gör du om jag friar till dig nu?"

Okej, så det har gått från ett oskyldigt sms till ett livsavgörande beslut. Många killar tar för givet att tjejen alltid vill ha något seriöst med en gång. har man haft ett one night stand så måste killen säga så snällt som möjligt "jag ringer dig", " jag känner mig jättetaskig men jag vill inte ha något seriöst just nu".
 Varför tror killar att man alltid vill bli överseriös med en gång? Vi vill åxå ta det lugnt. Vi blir iten kära i alla vi träffar för första gången, eller skickar ett spontant sms till eller ligger med.

tänkte fortsätta på detta men jag orkar inte. Ska baka en kaka istället=)
Ni fattar min poäng iaf.
Dagens bild

Det ÄR roligt att jobba på kåren...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0