Det beror på vad man jämnför med

Hade en sjukt kul kväll igår. Kommer till Frida och Alex med ångest över att jag verkligen iten orkar gå ut men det ändras ganska kvickt:) Tar 2 glas vin och sen drar vi till Asian Palace. Inget höjdarställe men fan, det är billigt trots att jag iten köpte något. Sen blev det Moon med gratis inträde för min del. Kommer fram en kille som bjuder oss till vip-bordet med 4 flaskor skumpa, 2 helrör och shottar i mängder. På vägen hem träffar vi Elias och Anton och hälsar på massa roligt folk. Drar till Elias på efterfest och där sitter vi och youtubar till kl 7 på morgonen. Somnar hemma vid kvart över 7, vaknade halv 3 idag. Bakisdag med pizza, chips+dipp, cola och godis. Inte ätit pizza på evigheter nu. Sjukt...

Emma, du är den bästa människa som finns i Halmstad. Du är bäst! Jag hoppas att det kommer kännas bättre i Halmstad så länge jag e kvar här iaf=) Love you darling<3

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0