Sthlm

Har åkt 130 mil sammanlagt under fredag - måndag. Det tär på en, minst sagt! :p
Var i Sthlm igår och var på teater med familjen, kusinerna med familj och farmor och farfar. Revierans glada gossar hette pjäsen. Var rätt trevlig, eftersom Robert Gustavsson och Susanne Reuter var med. Annars var jag mest väldigt seg efter bilresan och hungrig som ett djur. Fick iaf gott om mat när vi kom till kusinernas hus. Käkade, diskuterade och pratade om det mesta. En hel del vin blev det åxå. Började nästan känna av det en aning e jag rädd för... hehe...

Anyway, åkte tillbaka till Gbg idag. gillar itne Sthlm speciellt mycket. Det är bara grått och bilköer överallt. Tacka vet jag Halmstad! Underbara hem. Åker tillbaka till halmstad imon vid 10.00 med Sillan. Sjka bli göttans att få komma hem och vara stressad som ett djur och tvungen att plugga men det är ett heltidsjobb som ska göras och det kommer gå prima:) Planerar iaf att åka tillbaka till Gbg den helgen Frida fyller år, krogen då kanske?:) Annars vet jag inte så mycket mer.

Annars är det lite tungt känslomässigt. Börjar få lite intresse för en kille i Halmstad som troligtvis är intresserad av mig åxå, vilken lättnad:) Men man vet aldrig och får se hur saker och ting går. Ska iaf spela biljard ihop nån dag i veckan. För övrigt så när det gäller annat känns det rätt kass. Hur mycket folk jag än har omkring mig känner jag mig ensam av någon anledning.

Blev inget ikväll, tråkigt...

Ska iaf få låna ett surround system av bror min. Ska bli gött att få lite bättre ljud på allt i lghten. I utbyte får han låna min gamla dator, ska få en ny sådan:D Äntligen bättre grafikkort, ljudkort och mer Ram å allt möjligt skit som kan vara bättre än det jag redan har^^

Nu är det dags att filosofera lite mer över livet och dess stora frågor. Vissa är små, vissa är gigantiska... Gigantiska äckliga stora böldfrågor som man bara vill bli av med! Fan, vill ha saker som de var förr.

So, how you´ve been?
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0