Konstig känsla

Sitter hemma i Gbg igen. Känns alltid lika konstigt att vara hemma faktiskt. Triva bättre i Halmstad men i helgen ska det bli gött att träffa flickorna. Men åter igen, känns konstigt att vara här. Det känns itne längre som hemma, inget är sig likt typ. Innan jag flyttade till Halmstad hade jag bättre kontakt med alla, pojkvän, jobbade och ja, bodde hemma med eget rum. Nu när man kommer hem är man singel, arbetslös(iofs student istället) och har inte sett mina bästa vänner på jättelänge. Känns konstigt. Mitt rum är borta och sakerna likaså. Värdet idag fick mig dessutom att det kändes som om jag skulle hem till jul. klar-ljusblå himmel, kall och torr luft. Kändes verkligen itne som hemma, som innan. Har verkligen hela min själ flyttat med mig? 

När det gäller kärlek
är jag lite kluven. När han vill ta det lugt och se vad han känner blir jag offensiv, ska bevisa något konstigt. Bevisa att jag minsann inte behöver honom heller fastän det värker i mig när jag inte får se honom på två dagar. Jag vet itne säkert om det är kärlek men jag börjar tro det. Får la se hur det går. Har tyvärr blivit iskall mot honom nu, ska inte vara den som är efterhängsen. Detta kan dock slå tillbaka på en själv. Hoppas bara itne jag slösar bort tid och tankar på något som inte består. Vi får la se hur det utvecklar sig.

Jag kan inte rå för att jag blir lite svartsjuk...

Helgen ska bli skoj iaf, Sticky ikväll antagligen med Frida, Elin, Hiller, Martin å nåra fler:) På lördag blir det quality time med Frajjda. Det ska bli trevligt!:)

Ajja, hur mår ni då?
Hejsvejs!


Fortfarande, jag har inte ditt nummer om du inte gett mig det efter i måndags. Vill du att jag ska ha det så ring upp mig så sparar jag gärna ditt nummer!
// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0