Inspiration

Ja, jag har, efter ha läst Crazyrobbans blogg, fått inspiration till att börja träna och äta nyttigt. Jag har alltid haft aningen problem med vikten, den går upp och ner, fram och tillbaka. Det svåra är att få kraft till att faktiskt börja bli nyttigare och friskare. Jag behöver en morot lixom. Eller någon att göra det med. Men ännu en gång ska jag säga att NU ÄR DET DAGS! Jag ska börja träna minst 4 ggr i veckan och äta nyttigt och mindre fet mat och socker.  Tack för idén Robban:)

Några viktiga frågor jag undrat över senast:
  • Varför står balsamflaskor alltid uppochner? De är gjorda för att stå uppochner. Visst, det är lättare att få ut det snabbt men det är bara en I-landslyx. Kanske...?
  • Hur många gånger har människor klappat med i Vänner-introt? Hur många klapp skulle det bli sammanlagt? Rätt många skulle jag tro.
  • Om man sväljer en fluga, hur länge surrar den i magen och på vägen ner?

Idag är det torsdag, vilket har varit en sjukt tråkig torsdag med tanke på en liten baksmälla (mest seg iofs men...), pluggande som inte gått alls och det ser ut som Berlin efter andra världskriget i lägenheten. Men men, får la städa när jag kommer hem igen på söndag. *suck*
Imorgon är det fredag. Då blir det att ha föreläsning kl.09.30 på Fanny Ambjörnssons bok. Den slutar vid 12, sen åka bil till Gbg med Magnus, Adam, Sillan och nån rysk tjej. Blir chilla hemma och äta middag med päronen på kvällen. Umgås med Jonas dessutom:D (som jhag sknat sjukt mycket)
Övermorgon är det lördag. Då blir det först in till stan, till systemet bl.a. Hem, byta om till Haloweenutstyrseln, åka till Frida och festa och ha skoj. Sedan in till stan och träffa Sillan, Adam och Alexandra för att tillsammans åka till Haloweenfesten i kortedala eller var det nu var någonstans.
Söndag Sova länge, sedan åka hem till Halmstad med Sillan. Blir nog mest sova den dagen annars^^

Lite bilder från gårdagens förfest hos mig.
Hejsvejs!
image54
image55
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0