Haloween-redo

Yes, nu är allt redo inför Haloween, kläder, skor, lite smink och tillbehör. Skla bli så sjukt skoj att få klä ut sig lite iaf en gång om året:) Det bästa är att jag kommer kunna använda de mesta kläderna även till andra tillfällen. Blir en dödsängel-utklädning i år. Tyvärr hittade jag inte Barneydräkten igen, vilket hgade varit den ultimata utklädningen men nu matchar min utklädning med Sillans, djävulen.

Nog om detta, jag är iaf lycklig. Väldigt lycklig faktiskt. Man har ju allt man egentligen behöver och mycket mer därtill. Eget boende som man trivs i, vänner man älskar, läser det man är intresserad av, man har god ekonomi och känner en viss tillfredställelse på alla plan. Tänk hur viktigt det är att allt klaffar, annars känns plötsligt allt tungt.

Får träffa alla gamla polare och nya polare på lördag! Underart ska dte bli:D

image50image51image52image53

Jaja, hejsvejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0