....

Kommer inte på nån rubrik idag. Får klara er utan det.

Helgen var trevlig, åkte till Gbg i fredags, träffade Frida. Åkte till stan på lördagen och köpte present och lite tröjor. Sen var det förfest hos Johan till matchen V. Frölunda - Brynäs. Slutade lyckligt, 5-1 till Frölunda:) Sen drog vi till Gamleport och dansa och drack lite mer. Va hemma runt kvart i 4 i morse så nu e jag jättetrött. Åkte tillbaka till Halmstad vid 11. Nu har jag satt ihop köksbordet och möblerat om igen. Nu e jag helnöjd, måste dock få plats med soffbordet i mitt förråd vilket blir svårt :/

Grattis Frida, på 21-årsdagen! Hoppas din dag varit underbar:)

Statusen för idag är: Lättad
Motivering:

1. Tillbaka i Halmstad (alltis lika skönt)
2. Jag har fått mina filmer jag beställt från CDON
3. Mina tankar om en person är besvarade med tankar tillbaka.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0