ÄNTLIGEN!

Erica har äntligen fått ett fungerande internet efter 6 veckor! Tele2 var på gränsen att få både mjältbrand och kanelkransar gjorda av C4 skickade till sig... Men efter 3 timmar i support-telefon och sittandes med kablar och inställningar upp till halsen lyckades jag iaf. Vilket geni jag är, behöver bara lite hjälp att få fran geniet i mig^^

Men detta så kallade geni saknades tyvärr igår. Jag köpte Sillans gamla mobil eftersom min Samsung dör efter 2 minuters snack och glappar mer än Jesus flipflops. Jag tar ut simkortet ur den gamla och sätter in i Sony Ericsson k810i (Tror jag den heter). Jag får för mig att verkligen brutalt göra sönder Samsungtelefonen. Ville se i hur många bitar jag kunde få isär den. Detta gick som en smort med sax, kniv och lite andra vassa saker. När den väl är isärplockad i 3000 delar ungefär kommer Erica geniet, på att att telefonnummer och allt låg på telefonen, inte sim-kortet. Jaha, där rök alla nummer, sms, bilder och videos. Erica sitter med ansiktet i händerna och skrattgråter en stund.

LÄGG ALLTID IN NUMMER OCH ANNAT PÅ SIM-KORTET!!! 

Anyway, nu kan jag börja blogga dygnet runt iaf. Vi börjar med att berätta att skolan går skitbra. Fick VG på första inlämnade skriftliga gruppuppsats. Lämnat in mina tre hemtentor i fredags och förhoppningsvis går de lika bra:) Intressant ämne, socialpsykologi. Man lär sig mycket om sig själv och sina egna vanor och beteende. Ska nog börja utvärdera alla jag träffar nu^^ You´ll hate me, I swear...

Nu har jag bott själv i nästan 2 månader och det finns bara en sak att säga om det, helt jävla underbart! Jag trivs att ha mitt eget ställe, göra saker på mitt sätt och få tid att sakna de som jag alltid hade nära mig innan. Men visst, matvanorna blir la sådär. Äter nog för lite nästan och det jag äter e kanske itne det bästa med va fan, man lever bara en gång.

Det jag gör under dagarna/nätterna är följande:

Pluggar: Man måste ju klara alla tentor å stuff, ajja ni fattar nog varför jag pluggar. Detta blir ibland dagar, ibland nätter.

Festar:  Detta blir det en hel del av. Iaf i början var det mycket festande. Börjar avta nu, har mindre tid och ork men när d väl händer e d skoj som satan. Kåren e la sådär, skoj om man vill dansa enbart. Men kvartersfesten förrförra lördagen och Daniels "inflyttningsfest" var en höjdare:P Annars blir det många glas vin och groggar hos Sillan. Enligt min analys är alkohol en undanflykt från sitt "i" som tar över och kan sätta individen i en obekväm och pinsam situation. Under berusningen har hon inte någon skyldighet till att uppträda enligt samhällets normer och regler...

Umgås: Jao, det blir till att bowla/ spela biljard med Daniel (Which I really like, btw...) och tjöta och dricka kaffe med Sillan, plugga och snacka sex med Blerim när han väl kommer hit. Saknar dock att inte umgås Sillan, Adam och jag. Det var tider det när vi bodde hos Sillans 26 kvadrat tre pers och gick varandra på nerverna:) Good times.


Det som kommer i veckan är mysa med Daniel ikväll, festa inför gasqen imon för SUP och SPP på onsdag. Torsdag e d seminarium och redovisning. Fredag föreläsning 9.30 - 15.00 och sedan till Gbg och träffa Frajjda och lite annat. Måste kolla Haloween-kostym nästa vecka, wee, ska bli asskoj. Blir den 27:e Haloweenfest med Sillan, Adam och tydligen ca 100 pers till i stan och träffa Frajjda och de gamla polarna för förfest innan och fira hennes födelsedag igen:) Grattis i förskott, tjejen!

Livet går bra nu, väldigt bra. Jag trivs som fisken utan cykel.
Vi hörs.
Hejsvejs!

image48



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0