Underbart liv ändå

Det ljusa för tillfället:
1. Kärleken har fallit på plats
2. Har ett stabilt och roligt jobb (ja, det är faktiskt roligt)
3. Tjänar egna pengar (inte mycket men jag kan iaf lära mig leva utan päronens stöd i allt)
4. Vet vad jag vill göra i framtiden, vad jag vill plugga
5. Alla underbara vänner. har träffat mycket nya trevliga människor på senaste tiden:)
6. Inga fiender och fighter längre.
7. Min träning har blivit mycket bättre och viktminskningen funkar rätt okej
8. Jag är nöjd med min kropp ( iaf lite mer än innan)
9. Mina päron är itne arga eller irriterade på mig som innan
10. Jag har 2 säsonger av One Tree Hillpå datorn
11. Mitt rum är hyfsat städat
12. Har hittat underbara nya låtar (Soundtracket till O.T.H)
13. Det är vår, snart sommar!!

Underbart, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0