Kär och galen

Ja, det är jag defintivt! Och mer än någonsin dessutom. Helt säker på mig själv, honom och mina känslosvackor och all osäkerhet över huvudtaget. Dessutom känns 6 månader som en piss i havet jämfört med hur många månader vi kommer dela resten av livet:) Det var det finaste jag hört på länge, älskling. Det värmde vrkligen:) *käääärare än någonsin*

Valborg var btw en succé. Elin, Frida, Robban, Linuts, Hiller, Fahlén, Ragne, Risberg, Tobbe, Jocke, Filip, Chris, Julia och jag. Mycket killar men va fan, d e ingen dansatryckare-disco^^

Förresten, allt känns väldigt skönt att vi kan bete oss som vuxna människor nu, Ous:) Känns mycket bättre såhär.

Ajja, nu e d duscha-dags tror jag. Luktar värre än Jesus!

image5Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0