Vad jag vill

Jag vet bara att jag älskar dig och jag tänker inte fastna upp på ditt "svek". Bara innerst inne känna att ett visst förtroende har blåst bort. Jag vet bara att jag vill ha dig tillbaka. Saknar dig nåt så vansinnigt. Varje natt, att inte få sova i din famn, ligga och skratta mina grisnöff, spela stepmania, göra om ord som mandelspinnen och köpa pizza och titta på krigsfilm.
jag saknar helt enkelt allt vi gjort. Vill göra de sakerna för evigt. Iaf ha det så bra för evigt...

Det mina öron hörde igår kändes så skönt att höra. Jag har väl inte för mycket förhoppningar men visst finns de där. Att en dag snart få bli din nöffande lilla flicka igen.

Saknar dig...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0