Söndag, tråksöndag!

Ja, söndagar är ju alltid sååå roliga! Har iaf haft en rätt okej helg. Hemma fredag kväll, åkte till Robban vid halv 11 på kvällen och hade mysigt hela lördagen och natten. Vi satt båda och grina till Forrest Gump.

Är sjukt nervös inför nästa vecka. Då kommer besked om intagning till högskolan. Jag blir sjukt besviken om jag itne kommer in nånstans. Vill ju verkligen börja plugga nu. Om jag iten får börja nu kanske jag aldrig har det där riktiga suget efter att börja plugga igen. Det positiva är att OM jag itne kommer in så får jag iaf fast jobb i september och förhoppningsvis mer i lön och mer arbetstimmar. Just nu jobbar man heltid på Riksbanken i Mölndal vilket är rätt skoj. Träffar mycket folk och litye ungt folk åxå. Men d e ju bara 4 veckor till så sen får man ju hoppas. Vill ha lite semester efteråt också. Snart är ju sommaren över (Vilken sommar om man nu ska kolla vädermässigt).
Har haft en fullspäckad vecka så det ska bli skönt att ta det lungt idag hela dagen. Har träffat Robban, Jennie och Frida K, varit hos Frida, varit på bio (Transformers), grillade i Haverdal. Ja, det har varit fullt håll igång. Veckan som kommer blir la lite lugnare. Träna imon, tisdag vet jag inte än, onsdag träffa Robban, sen e allt oklart. (Åsså blir dte svart...)
Annars har det hänt rätt lite på senaste, var ju ett tag sedan jag skrev här. Va ju på Mallis för 3 veckor sedan med Elin, Fredrik och Daniel. Hade varit skönt med 2 veckor istället men pengar är inte min starka sida. Sen kom jag hem, gjorde en hårförlägning, blev sjukt bra tycker jag. Trivs i långt hår. Aen har det bara vart att jobba på ca 10 olika stället, ABB, Schenker, Apoteket, Riksbanken och massa andra ställen.

Inte träffat alla mina vänner så mycket som jag skulle velat tyvärr. Frida, jag träffar dig rätt sällan nu för tiden. Antar att vi har svårt att sprika ihop ett bra schema^^ Jennie, vi ses alldeles för sällan!! Mycket att göra, båda två. Elin, våra tider matchar inte alltid heller, du jobbar, jag jobbar och massa annat. Jag saknar Er väldigt mycket. Men antar att alla har växt upp, hittat sina


Ajja, rätt likgiltig över livet just nu. Men har det mesta jag behöver, jobb, kärlek och vänner. Jag klarar mig på det än så länge^^

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0