Musikterapi

Man kanske borde starta en terapigrupp med enbart musik som hjälpmedel. Det hjälper ju mer än man kan tro. Ni vet, man är ledsen och om man då lyssnar på Bryan Adams - Everything for you eller Somple plan - Untitled börjar man ju fan grina direkt. Lyssnar du däremot på t ex Daniel Powter - Bad day eller allmänt glad musik mår man bättre. Eller är det bara jag?

Tips på terapilåtar under hjärtkrosseri:
Beyoncé - Irreplaceable
Fergie - Big girls don´t cry
Daniel Powter - Bad day (Alltid, vad det än handlar om)
Dune - Are you ready to fly
Fall Out Boy - This ain´t a scene

Annars är alkohol bra för terapi åxå^^

Anyway, började spela Prince of Persia T2T igår. Va rätt skoj. Lite svårt med vilket spel är itne det i början?  Var lite som Zelda med genvägar, svärd och rädda prinsessan:) Sjukt bra story isf!
Snart får jag dessutom den andra datorn när vi får ny familjedator. Då blir det bättre ram och allt möjligt.

Nej, nu ska jag skriva kom-ihåg-lappar över allt jag ska göra.
Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0