Moving on

Man försöker ju alltid och det ska nog gå bra. Mest arg nu tror jag. Konstigt nog...

Men iaf, övrigt som hänt förutom den gamla vanliga skiten är att d e mer vanlig skit och lägenhetssökning som pågår. intresseanmält mig på sjukt många nu men bostadskön e lååååååång, tyvärr. Finns många fastighetsbolag men det mesta e slut. Ajja, det klöser sig. Får bo i Haverdal i värsta fall själv. Stort hus, 5 rum och havsutsikt. Kan ju inte bli bättre^^

Päronen åkte bort idag. Så sjukt skönt att de inte är hemma å gastar å gapar hela tiden. Nu kan man äta när man vill, sova när man vill och allt annat. Underbqrt, helt och håller underbart!
På lördag blir det därför dunderfest och middag innan med några av dom.
Nu ska jag snart till Frida och chilla och vid 7 ska jag sitta bänkad framför datorn och vara först på att anmäla mig på en ny lägenhet dom troligtvis lägger upp.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0