Födelsedag

Ja, nu är man 21 år då. Ingen större skillnad förutom at jag kan bli invald i riksdagen nu. Som om det är på tapeten nu!

Haft en rätt mysig dag iaf, köpte ett par skor som jag fick en sjuhelvetes skoskav i men dom e fina. Käkat på Kråkans krog och fick gratis dessert av servitrisen eftersom hon spillde cola på Jonas^^. Fick en teve som jag äntligen kan byta kanal på och höja och sänka volymen! Efterlängtad som fan! Den har dessutom  två scart! Nu har jag dessutom Kanal 9, dvs på torsdag kl. 19.55 är det Ten deadliest sharks. Snacka om att jag ska titta på det! Bara hajattacker å smaskiga grejer, kommer ha mardrömmar. DEt är som skräckfilm för mig men kan inte låta bli. *psykotisk min*

Andra roliga saker är att päronen åker till Falun nästa tisdag, då blir dte ensam hemma i en vecka med fest å grejer=) Ska bli gött. Tyvärr jobbar jag ju hela tiden men det funkar. Btw, det är tre killar på jobbet som stöter på mig nu! Jag känner mig otroligt smickrad faktiskt. Jag behöver lite manlig uppmärksamhet*blink blink*

Annars saknar jag inte kärleken så mycket. Konstigt nog. Antar att jag hade allt på känn på något sätt. Så länge jag inte hör av honom på något sätt känns allt bra. Bättre än förra veckan iaf. Ska bli skönt att flytta, blir lite som när jag flyttade till London helt själv, utan att känna någon i ett helt annat land, annat språk och annan sysselsättning. Så fri man kände sig när man hade föräldrarna över 100 mil bort, man var tvungen att skaffa nya kontakter och göra sig förstådd. Det var riktigt lärorikt då jag lärde känna mig själv och mina egna behov mer än innan. Då hade kärleken lämnat mig (även då, denna jävla sensommar!) och jag trodde aldrig att jag skulle klara mig så långt bort utan honom. Men det gick, bättre än jag trodde var möjligt. Detsamma ska hända nu. Jag ska flytta till en helt ny stad och kommer bo själv, vara tvungen att träffa nya männiksor (kommer nog itne bli några problem, är en rätt social person) och ta hand om mig själv och mina behov. Om behovet då säger killar så fine, då är det väl det jag vill ha. Det kommer iaf bli jättehärligt att få flytta hemifrån.

Nu är det dags att inviga den nya teven.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0