Tungt

Idag är en sådär dag då allting känns tungt. Jag sitter och glor rakt fram på det tomma word-dokumentet där jag slutligen ska ha en hemtenta skriven. Det går ju inte så värst bra. Sitter och funderar på hur saker och ting är. En person sa en gång till mig att det var så skönt att jag inte var så behövande och krävde bekräftelse konstant. Detta är självklart jätteroligt att höra men jag undrar om jag inte efter de orden faktiskt blev sådan, behövande och sökte bekräftelse. Visst, det är väl inget fel i det men det är inte en sådan person jag vill  vara.
      För övrigt så har det iaf varit en fullspäckad helg. Fredagen var lugn och sansad och lördag kom Jonas och pappa och hjälpte mig installera surroundsystemet och jag fick min nya dator (dock ej inkopplad än). Sedan kom Julia vid 6 och vi började dricka cherry (!) och vid halv 8 kom Frida och Alexandra, blev singstar, drickande och tittande i skolkatalogen=) Drog till BoB och på vägen dit hittade vi en vilsen figur som ville ha kebab och som sparka oss på benen konstant. Han lurade vi bort någonstans och sen bowla vi. Jag vann!! *weee* Sen blev det till Bulls men lite mer öl och bloody Mary. Drog hem med Julia vid 2 nån gång tror jag. Idag ska jag skriva hemtenta(or) men dte går ju t
inte så bra som ni märker...

Jag vill ha mys, gos och ett stabilt förhållande. Jag vill älska någon! Fan gillar ju inte ens någon, knappt intresserad av någon. Skit... Long way to go!

Dagens bild
image78

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0