Nyheter

Detta har hänt:

Blivit vald till straffmästare till nollningen 2008
Detta kan jag inte vara gladare för! Det enda jag ville bli och dessutom det som alla andra ville vara typ^^ Tydligen tycker folk att jag passar bäst som straffmästare. Ska man ta det som en komplimang? Joo, det gör jag! Ska vara grymmaste straffmästaren någonsin!

Inga fler föreläsningar eller seminarier 2007
Yes, klarat av en hel termin socialpsykologi A vilket har varit skitskoj. Nu är det bara A-uppsatsen kvar på 15 sidor så den ska vi börja med nästan vecka. Jobbigt att behöva sitta över jul dock.

Skaffat pojkvän
Nu tror ni såklart att d e jag som skaffat pojkvän men icke, tyvärr. Sillan min har hittat en trevlig gosse vid namn Robban. Hoppas ni blir väldigt lyckliga tillsammans:) Hoppas bara jag också kan hitta nån snart...

Införskaffat filmer
Ja, denna hösten har varit ett bra filmköparår. Filmer införskaffade: Battle Royale I och II, Kill Bill I och II, Corpse bride, V för Vendetta, Man on fire, John Tucker must die,  Resident Evil, I hennes skor, Coyote Ugly, Boondock Saints, Butterfly effect, Clockwork Orange och Forrest Gump.

Varit känslokall
Ja, Erica har gått en hel vecka utan att gråta en enda gång. Detta är mycket underliogt. Nästan gått hela hösten utan att lipa. Har jag blivit okänslig eller bara starkare?

Tappat lokalsinnet
Sillan och jag fick för att göra någonting nytt, nåt spännande och nåt man kunde shoppa. Tre överraskningar på samma gång. Vi gick till Eurostop för första gången och det tog oss åtskilliga timmar att gå dit. Vilket är väldigt konstigt med tanke på att det enbart tar 5 min med bussen från mig dit och hittar man rätt väg ska det ta ca 20 min att gå. Vi virra runt i Andersberg och lite utanför. Vi kom iaf fram och jag hittade de skor jag så länge velat ha! Pälsstövlar! (Hundvalpar kan de åxå kallas). Dessa och ett par otroligt coola tofflor införskaffades och sen irrade vi hem igen vilket bara tog ca 30 min.


Dagens avsnitt:
Idag ska Erica och hennes vänner titta på Idolfinalen 2007 och Robban ska laga mat till Sillpill och Erica. Detta ska bli väldigt trevligt för att sedan efterföljas med att på lördag gå på privatfest hos någon av Robbans polare. Ser Erica fram emot, MYCKET!

Dagens välkomnande:
Robban, som lyckats bli en mycket god vän och självklart Sillans pojkvän. Välkommen till de två jobbigaste tjejernas liv^^

Dagens bild
image79
En utskällning till Avril Lavinge som blivit precis som Britney Spears på senare dagar. Det är pinsamt att se dig med rosa hårslingor i platinablonderat hår och korsetter som ser ut som de är tagna ur en bordell i Amsterdam. Sen att du enbart sjunger om hur mycket folk vill ha dig och andra e dumma i huvudet, tyder antingen på att du fått Bert Karlsson som skivproducent eller att du blev slagen som barn. Nåt fel är det ju iaf...
 "You smell like a baby prostitute"...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0