Svek och raseri

Vissa människor kan bara gå mig på nerverna. Hur de beter sig, deras handlingar och deras tomma löften. Att säga en sak, göra en annan är vissas specialitet. Jag kan, just nu, inte känna mycket gott om denna person.
Tänk hur en person kan förändras så fort. På bara några dagar. Ignorant, självisk och rent av elak.

Ska bli gött att börja läsa socialpsykologi nu. Försöka förstå hur folk fungerar och tänker. Förta föreläsningen idag var väldigt intressant. Kommer gilla pluggandet. Sjukt intressant:) fast d e klart, vissapersoner kommer man aldrig förstå sig på, hur mycket man än försöker. Jag älskar verkligen den här stan! På lördag har jag flyttat in i min EGEN lägenhet och börjar ett helt nytt liv. Kommer sakna Sillan på nätterna dock:( Ingen att sova sked med^^

30 seconds from mars - Yesterday
(Ladda ner, gode vän)

Saknar mina Göteborgs och Örebro-töser! Men vi ses på inflyttningsfest i september.
Sorry om jag inte ringt så ofta elelr så men d efullt upp här. Tänker på er sjukt mycket iaf*kärlek*

Hejsvejs // Erica in dag Halmstad-ghettooooo;)


image47
Har gåt och blivit medell för en dag:) Rätt nöjd ändå:)

Kommentarer
Postat av: Frida

jättefin bild!!!! hoppas du har de kul i halmstad nu. är de någon i din klass som ändrats eller? sånt gillar man inte. blääääää.
kom hem snart! pusspusss

2007-08-31 @ 12:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0