S.O.P:are, nolla och snart Halmstadsbo!

Yes, nu har nollningen satt igång i Halmstad. Så sjukt skoj! Massa nytt folk och fester, lekar och andra riktigt konstiga och roliga saker.  Vi har ett rosa band med vårat namn på runt huvudet som ALLTID ska sitta på! Så jag får la gå ut med mitt rosa band ikväll då^^ Man spexar för andra program och dricker mängder, hehe. Det har iofs regnat varje dag än så länge men d fixar sig alltid. Så, en sammanfattning:

Torsdag:
Vi ses på morgonen och har lite lekar och får ett häfte med suparlåtar och annat skoj. Även reglerna för nollningen och vad nollan ska göra. Det är inga hemska saker förutom att nollor inte har någon sexualdrift tydligen. Vi ska satsa på att skaffa vänner, inte partners. Men vissa nollor har visst en sexualdrift , en stark sådan(ehum...)
Anyway, vi gjorde lite namnlekar, hälsade på våra ledare, sergeant Bloody Mary, general Aphhjärna och straffmästare Dirty Devil. Där e d ord och inga visor! Bestraffningar åt höger och vänster och megafon i örat så trumhinnan blir nästa big bang. Vi fick rundvanding och träffade den högt ärade Culture kingen. Han e sjukt söt faktiskt^^ Va aptrötta kl halv 9 så alla gick hem å sov.

Fredag:
Hela gruppen möttes på morgonen och voi gick till Linehed (Där jag ska bo sen) och va på AmFiteatern och hade lite invigning. Alla nollor var med och d va kampsånger och suparlåtar överallt! Vi hälsade åter igen på the Culture King, och den högt högt ärade staben (Som man alltid måste hälsa på genom att säga "Goddag högt högt ärade överstab." Detta glömmer man väääldigt lätt. Med tanke på att man ska hälsa nästan samma till generaler, sergeater och straffmästare. Det var iaf lite tal och uppvisningar mest. Sen va d lunch på pizzerian för en del av min klass. Sen var det lekar och öl på nån gräsplätt med alla andra program, lite fågeldansen, brännboll, kräftfotboll (utan lag, rörigt...), bestraffningsdansen några gånger och jag lyckades sno ett annat programs flagga. Extrapoäng till SOParna och SUParna :D Sen gick jag och Emma in till stan och köpte sprit i mängder och lite käk. Jag köpte lite kläder och annat smått å gott. Bytte om å åkte till grillplatsen där d va kvällsaktiviteter. Öl och cider åter igen och massa regn. Emma, Evelina och jag drar till Evelina och sjunger singstar och groggar lite. sen drar jag till Frida som e på fest med några från sitt program. Vi super till rätt rejält och rosa helikopter går varm med rörelser till. Drar ut vid 12 till Bulls och låter mest av alla hela tiden. Fågeldans, hejarramsor och "Alla i Göteborg heter Glenn". De stängde 2, vi drog till Frida, Alexandra och mig och hade "efterfest"... Mer än så säger jag inte, hehe!

Yeah yeah, här e lite bilder från igår. Enjoy!:D

image34
Sergeant i Rosa, Straffmästaren i huvan och Generalen i mitten

image35

AmFi-teatern

image37
The Culture King

image38
Emma, Emma och Evelina (och backen får vi inte glömma!)

image39
"Goddag högt ärade maskotkycklingar!"

image40
Uppställning!

image41
Förfest!

image42
Alexandra e lite glad:)

Ajja, d kommer fler bilder sen. ha d bra så länge!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0