Misslyckad tigerkaka (Uppdat.)

Träffa Elin igår. Hon hämta upp mig vid 22, vi drog med lite sprit och sedan försökte vi baka Mat-Tinas tigerkaka. Detta blev en totalt misslyckad kaka. Den skulle se "smaskig" ut enligt Tina (den manipulerande kossan...*) men vår kaka såg ut som något som varit med under andra världskriget och sedan glömt under Berlins ruiner. Den skulle dessutom vara "smaskig" men inte fan var den det! Den smakade även andra världskriget. Iofs hade vi inget rejält recept. Tina sa aldrig hur mycket socker, smör och grejs hon använde... så vi gissade... typ.

(Inga djur kom till skada under bakningen.)

Men groggarna var goda och sexchatten var rolig! Det är tragiskt hur lätt det är att lura killar på internet. Vi såg saker vi inte ville se, så att säga. Mer info än det får nog ingen höra för då kommer den krigsskadade tigerkakan och de "smaskiga" groggarna upp igen.

*Tina gör ju fan inget själv på sina matprogram! Hon behöver inte diska, mäta upp, väga eller duka å all annan tråkig skit som inkluderar matlagning.)

So long suckers!

image30image31image32

Förhoppningsvis bada med Markus imon:) Och på kvällen troligtvis till Linné med Elin och dricka öl eller nåt. Vi får se vad som händer.
Nu har temperaturen sjunkit inomhus och utomhus. Thank God! Var 29 grader inomhus idag. Nu e d la 23 eller nåt. fortfarande varmt men jag gillar det lite varmt och svettigt;)
Fan, jag e ju överkåt haha!

Skulle vilja ha lite kommentarer om vad ni tycker om bloggen. Det är väldigt väkommet:) (inget negativt bara^^)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Liinda

Måste säga att ja blir besviken på dig när du dissar Tina, min favorittjej. haha. jag gillar henne faktiskt, hon är skön! :P

2007-08-08 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0