Lördag!

Fan va gött med helg igen! Och nu e d lååång helg dessutom! Blir först Hard rock café och sedan trädgårn ikväll med Elin, tessan och nåra fler. Oh ska bli gött att få dansa sönder våra booties!!

Va på IKEA idag mer mor ååx. Köpte allt som behövs förutom möbler. Koppar, skålar, bestick, kuddar, överkast (likdant som ditt Frida, fast rött), galgar (till min JÄTTESTORA garderob), kastruller, stekpanna,  lampa och lite annat smått å gott. Det som är kvar att köpa nu är en rumavdelar-hylla, bokhylla, soffbord, skrivbord, säng och jag ska möjligtvis köpa en soffa. Men det blir nog längre fram. Vet iaf vilken jag vill ha. Lönen den 16 augusti kommer sitta fint! Blir dyrt med allt bara. hyra ska vara betalt senast siste augusti och allt annat då såklart! Meeen, har varit en jätterolig dag med mamma. Sa precis till henne att jag älskar henne massor och att hon e den bästa mamma man kan ha!:) För det är hon till 100 %!!

Nu har Hellogoodbye - Here (in your arms) gått ca 25 ggr på winamplistan. Tröttnar aldrig.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0