Längesen nu

Sitter vid Sillans bärbara så om det e mycket stavfel är det för att jag och laptoppar inte riktigt kommer överens med varandra.

Nu är man officiellt etta, inte längre nolla! Nu har man fått tillbaka sexdritenigen, fast den försvann väl inte riktigt nån gång heller, hehe. träffa en cute kille i tisdag å hade lite mysigt;) Får se hur det går med det, inget seriöst iaf. Orkar inte det nu. Sen har vi ju då förra fredagen, då va d skoj haha:P

Nollningen har varit skoj överlag men tyvärr är klassen inte den bästa. Många personer man vill ge nackskott där minsann... Men det finns hopp i denna värld då jag träfade Sillan och började tjöta och så. Hon e så snäll som låter mig sova hos henne tills jag flyttar nästa vecka till eget. Längtar som fan till det nu! Bara en vecka:D

Under nollningen har vi iaf gjort följande:
Melodifestival: Man gör om texten till nån låt och sjunger upp den för ca 800 personer. Vi gjorde om Eloise och vann självklart hela tävlingen! Fick 2 bruna kepsar, 2 pennor, en miniräknare och ihopfällbar mugg. Hehe det ska vi dela på ca 40 pers, good luck^^

Lådbilsrally: Byggde från kl 16 till 22.30 i Picassoparken i fredags. Lådbilen blev hur grym som helst (kort kommer senare) och sedan var det race och uppvisning igår inne i stan. Svinkul faktiskt, trots samarbetssvårigheter med ca 20 andra. Försök bygga en lådbil med 30 tjejer som alla vill ha sin vilja igenom eller inte bryr sig... High School here I come again!
Men det blev iaf en bil som höll för både generalen, 2 race och inspektion. Kom 3:a i racet.

Flotte över Nissan: Vi skulle även bygga en flotte i fredags som skulle paddlas över till andra sidan Nissan med 5 personer på. Vår flotte kom ju långt, inte! Den sjönk inte men den hade en yta lika stor som USA:s rättvisesystem. Vi fick t.o.m avbryta hela grejen. Tack och lov paddla in jag. Skabbigt vatten... Såg ut som Ale när man rörde om i vattnet.

Amfi: Tisdag, onsdag och torsdag var d amfiteater vid Linehed. Ibland skoj, ibland sugit. Alla linjer skulle ha var sitt spex, våratgick åt helvete totalt. Vi hade en bra idé men musiken funka ine så d blev pannkaka, hehe. Sen att folk i vår egen klss sitter och säger att d e så pinsamt och dåligt när hon inte ens själv är med eller har planerat det är bara störande. Sådana mäniskor finns det visst gott om... Kulturkungen var ju iaf där och han e svinigt söt. Det vet han tydligen om nu eftersolm Frida visade honom smset igår^^ Böh din gaah, haha!:)

Ajja sen har det varit lite allt möjligt, lekar, middag, nollepuben. den får jag inte glömma! Billig öl och cider och massa nya mäniskor. Pratade med flera stycker från varje program. ick tidligen rekordet på antal öl och cider i tisdags i klassen. 12 öl/cider. Det va gott, och ändå inte bakis. Funkar bra.

Längtar som fan efter alla i Gbg! Vill ut och snacka våld, sex och bajs igen! Snart inflyttningsfest iaf så då blir det iaf lite sånt snack, flickor, inte sant?=) Jag kommer tyvärr inte hem på rätt länge nu heller, känns konstigt.
Idag blir det lugnt och skönt utan nåt schema. Hya en film och äta godis sista dagen innan det är träning, nyttig mat och viktminskning. Ska bli skönt faktiskt. Behövs nu.

Men jag trivs i Halmstad, mysig stad, ganska litet jämnfört med gbg men rätt gött faktiskt. Jag känner mig dessutom så mycket vuxnare nu. Fri på nåt sätt.
Imon börjar plugget, rätt gött:)

Vet inte när nästa inlägg kommer men hoppas att det blir snart:) Ha d ba allesammans!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0