Herr Ågren och hans sällskap

Hell yeah, inte sovit mycket och druckit desto mer! Fredags va d ju party party i Halmstad, igår kväll va d förfest hos Frida och Hiller med Elin, Sofie, Martin, Emil, Maria och jag. Sjukt skoj med Guitar Hero, öl och sjungandes till gamsla hits från 90-talet.^^ Sen gick vi till Gretas och Elin, Sofie och jag drog 2 sexor teqila var med en gång. BAD IDEA!!
Erica börjar spy och spyr inne på personalens korridor i nån soptunna. Sen e d bara ut och förtsätta med detta hemska beteende. Kunde knappt åka taxin hel själv så jag sov hos Elin och vaknade vid 12 idag. Bakis som ett ägg...
Lite skämmigt beteende faktiskt men men, va fan, då e jag väl dum i huvudet då!
image45
image46


Nu blir det ner till Halmstad imon bitti med halv 7-tåget. Upprop och nollningen fortsätter. Krogrunda på tisdag och torsdag, lådbilsrally i centrum på lördag, och sjukt mycket annat:) Ser jag fram emot. Boende hos Blond-Emma dessutom, tackar jag hjärtligt för:)

Nu har alla frågat lite för många ggr om när jag kommer hem och mitt kollektiva svar är ingen aning. Kan vara nästa helg eller om en månad. Vi får se. Ni är iaf välkomna att hälsa på, allesammans:)


Alltså, hur gick det till? Vad fan hände egenltigen...? Men d va rätt skoj;) Nu har man provat ännu en sak inom ämnet. Hehe! Har lite Ågren men ändå rätt glad att det hände. Ni är några som vet vad jag pratar om, ni andra får gissa så länge.

Hejsvejs!
image43
Frida och jag på väg hem från Halmstad i fredags:) Hehe d va en lång natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0