Gaaah!

Dagens irritation: 10 ways på Kanal 5.
Handlar om hur man ska banta ner sig till superkändisarnas storlekar, dvs size 0 eller ännu värre double00. Att man får sända så mycket viktrelaterad skit på teve. Inte konstigt att man får ätstörningar, bantningspanik och sämre självförtroende än Judas!

Det värsta är dessutom att du hycklar. De har programmet Snygg naken som handlar om normala människor med normal vikt och problem. (Celluliter, väck, hängig rumpa och dyl.) Det programmet försöker ge en en synd syn på hur kvinnokroppen faktiskt är. När programmet efter däremot handlar om hur man bantar ner sig så mycket man kan, snabbaste metoden (som aldrig har varit hälsosamt) och berättar om de mest absurda grejer man ska utföra på sin kropp!

Fyfan, kanal 5!
Skäms!

Dagens glädje: CSN (Cyniska Senila Nollor)
Efter många om och men lyckades CSN äntligen göra något rätt. Jag fick fixat CSN-lån och bidrag. Första pengen 25/9. Dessutom är det lön om en vecka. Vill ha löne spec nu!!


Jag fick mig iaf nånting igår. Hade en spindel innanför behån igår. Eeääuuuh!

Ah, fan va jag gillar Göteborg. Lite tråkigt att flytta härifrån faktiskt. Iaf kvällar som igår. Fina underbara sommardagar:)

Big girls don´t cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0