Ful? Hell yeah!

Jag saknar de redan, mina extensions! Känner mig så ful, skallig och fet just nu. Pfffft... suck! Blir lätt nya snart igen, palla att vara tunnhårig å allmänt ful igen! Ska klippa mig imon dessutom. Jaa! ännu mindre hår på skallen... *bitter och tvär* Förutom att jag känner mig allmänt ful nu så har jag köpt bussbiljetter till Halmstad nu. Oh, på torsdag ska vi dit och förhoppningsvis ha väldigt skoj. Kanske nån Kårenfest i helgen dessutom. Måste bara bestämma hur jag ska göra med boende i veckan. Ska man hem eller stanna i H-stad? Hmm, det får bli som det blir. Ska för en gång skull gå emot mina egna principer att alltid planera och boka i förväg. Nu blir dte som det blir:)

Vart är mitt håååår?

So long suckers!

Woohoo! Jag ska på finsittning den 25:e med kåren! Alltid velat gå på en sån där "klä-dig-så-fint-du-bara-kan"-kväll:D Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0