Ett problem

Jag är rädd att jag har ett problem som blir större och större för varje gång det händer. Hjärnan blir mer och mer besatt av tanken. Svårare och svårare att bryta mönstret nu...
Jag mår dåligt av det men ändå lite bättre. Konstigt hur något så onyttigt kan vara så hjälpande på något sätt.
Nu undrar Ni såklart vad det handlar om. Vet inte om bloggen är det rätta stället att skriva vad problemet är men har beskrivit det nu så ni får la gissa eller nåt. kanske kommer förklaring senare. Än så länge vet bara en person...

Va inne i stan och träffa Jennie idag. Tog ett glas vin på Cheers och tjötade. Är trevligt att vi börjat umgås mer nu=)
Nu är jag ledig btw!

Hejsvejs! // Problembarnet

Kom och tänka på London idag. Saknar d stället! Shaun of the dead och Smirnoff Ice med Patrick varje dag i 2 månader. D va tider det!
image24


Sen har vi ju mina vänner från Italien. Don fick lära sig bra svenska meningar (inte bara svordomar) och dom lärde mig vettiga saker.
image25

image26

Paulina och Anna. Mina andra rumskamrater hos värdfamiljen första fyra veckorna.
Saknar allt kul!!!!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0