Blekfet och tunnhårig

Ja, just nu känner jag mig så....

Blekfet: Ja, man har solat ungefär 2 ggr på 3 månader. Har inte varit mycket mer sol. Därmed blek. Fet eftersom träning inte direkt har prioriterats i sommar. Så nu är man både fet och blek, alltså blekfet.

Tunnhårig: Tog ut extensions igår så då var man tunn och hyfsat korthårig. Klippte mig idag så nu e d jättekort (enligt mig iaf, det är till axlarna precis) och allmänt svårkontrollerat.

Fan vad jag inte tycker om mig själv idag! Skulle försöka prova klänningar idag inför sittningen den 25.e. Man blir ju inte direkt snyggare i en klänning som får en att se ut som att man är både gravid och fetma-morsan nr 1...

Jag kan iaf ställa mitt hår rakt upp... Det var lite skoj.

Anyway, ikväll blir det Harrys med mina favoritflickor. Lite käk och öl:)
Hejsvejs!
image33

Jag just nu... gaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0